Bon dia,

Us passo un parell d'enllaços del blog de la gent de Backblaze[1] que
trobareu interessants si no els coneixeu.

Estadístiques i estudi de fiabilitat de discos:
https://www.backblaze.com/blog/hard-drive-reliability-q4-2015/

Com interpretar les dades SMART per detectar discos amb problemes:
https://www.backblaze.com/blog/hard-drive-smart-stats/

[1] https://www.backblaze.com/

*Sergi Baila* – https://sargue.net/cv

Respondre per correu electrònic a