No sabia res del «libre laptop».
Hi ha projectes que són com el «cuentu» del fairphone, que fan servir
materials d'origens més justos per arribar a finalitats igual d'injustes
amb Android.

En tot cas, s'ha de buscar el millor possible, perquè la completa
coherència és molt difícil de trobar en un món on, la pela és la pela, i
a tota costa.

masked enough at lists.debian.org archives.

El 04/03/16 a les 16:16, xdru...@tinet.cat ha escrit:

Respondre per correu electrònic a