Fet d'aquestes maneres no es queixa, però només passa el primer
paràmetre i no els següents:

su root -- -c "$@"

És a dir, que si executo:
./llansador.sh nano --boldtext "Un document.txt"
Només té efecte el "nano"; la resta és ignorat.

masked enough at lists.debian.org archives.

El 19/03/16 a les 17:33, Ernest Adrogué ha escrit:

Respondre per correu electrònic a