El 16/03/16 a les 15:52, Adrià ha escrit:
On Thu, Mar 17, 2016 at 02:57:09PM +0100, Mònica Ramírez Arceda wrote:
Jo hi vull anar però coincideix en data amb la trobada que volíem fer de
DebianCat a Vilafranca del Penedès:

https://wiki.debian.org/LocalGroups/DebianCat

Si hi ha més gent que s'hi apunti i tenint en compte que està relacionat
amb Debian, proposo canviar de data la trobada de DebianCat.

Com ho veieu?
Jo crec que és el més pràctic, i això que em cou perquè segurament no
hi pugui anar.

I podem deixar Vilafranca per la trobada de la tardor i així no cal
pensar.

+1

M'estreno a la llista... a veure si puc venir a Lloret o a Vilafranca.

Salut,

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289
<http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.

Respondre per correu electrònic a