Hola,

Desconeixia el cron-apt. Jo el que faig anar des de fa molt és
directament una línia al cron de l'usuari root:

  0 5   *   *   *    (nice -n 10 apt-get update && apt-get -u
--assume-no dist-upgrade || apt-get -u --assume-no dist-upgrade) | mail
-s "[psad-status] report from `hostname -f`" adreça...@correu.cat

Així cada dia a les 5 del mati, la màquina repassa si té algo per
actualitzar i, només si hi ha algo pendent, m'envia un correu.

Soc del parer de tenir conegudes les actualitzacions que es fan. En un
entorn petit, això em serveix. En un entorn gran seria millor tenir això
en una màquina i que, en cas que l'administrador aprovi les
actualitzacions les deixa entrar en un repositori intern i que les de
dins facin actualitzacions automàtiques.

/Sergi.

Respondre per correu electrònic a