El 19/09/16 a les 18:35, tictacbum ha escrit:
> Hola, si l'havíem planificat pel maig anem molt tard!
> com ho fem per buscar nova data, dudle? i per la ubicació?
> si decidim Vilafranca puc buscar lloc per dinar, reservar el casal, etc..
>
> salut!!
>

> El dia 14 de setembre de 2016, 14:35, Adrià <ad...@fsfe.org
> <mailto:ad...@fsfe.org>> ha escrit:
>
>     Hola,
>
>     On Wed, Sep 14, 2016 at 09:10:03AM +0200, Alex Muntada wrote:
>     >    Hola Adrià,
>     >    quin format tindria la trobada, com la de Lloret, que era de
>     treball amb
> [...]

Entenc que precisament pel maig no es va fer trobada perquè hi havia la
DSC de Lloret. En tot cas jo sóc més del parer que, en petit comitè,
sigui una cosa com la de Girona. Ara, que si algú vol proposar alguna
mena de mini-taller, endavant... jo podria aportar experiències recents
amb LUKS (xifratge de disc).

Ara mateix fa de molt mal dir la meva disponibilitat de dates, sí que
confirmo que l'últim cap de setmana d'octubre per mi serà impossible,
necessito la meva dosi patriòtica anual de cantar el "Girona m'enamora"
a les escales de la Catedral :-)

Respondre per correu electrònic a