Hola,

El proper dissabte 4 de març m'han convidat a fer una xerrada sobre com
s'organitza Debian al II Congrés de Sobirania Tecnològica [0]. Ja tenen
la programació a punt [1].

Si mireu el guió de la xerrada [2] hi ha un últim punt que es diu
DebianCat. La meva idea és que anaquest punt presenti una mica la
comunitat catalana de Debian. Voldria saber si alguns de vosaltres
vindreu per tal que en aquest punt enlloc de parlar jo sigui un debat
obert d'allò que fem i sobretot del que voldríem fer ;-)

Qui s'anima?

[0] http://sobtec.cat/
[1] http://sobtec.cat/calendari.html
[2]
https://sobtec.sandcats.io/shared/kMrzl9aBKA-IxhUak2vBIcK5JrtAQgAHd1K0hEYJKug/congres_2017/taller/debian

Evidentment, tot plegat és una bona excusa per trobar-nos ;-)))

Respondre per correu electrònic a