Jo havia intentat fer PDFs a partir de LaTeX i sempre m'he topat amb
problemes de format i compatibilitat dels fitxers finals, per exemple
amb impressores especialitzades.
En últim extrem passava de LaTeX a mapa de bits (PNG) i creava un PDF
sense tipografies ni res a partir del(s) mapa de bits (amb Ghostscript,
Imagemagick o el què sigui).

administrator should fix this.
El 27/02/17 a les 20:19, Robert Marsellés ha escrit:

Respondre per correu electrònic a