Entenc que l'ordinador-servidor SSH el tena en una xarxa local (LAN del
router d'internet), i les connexions les fas des de fora d'aquest
domicili, correcte?

Pel què dius sembla que, quan vas arreu amb el portàtil, per exemple
casa d'algú altre, intentes entrar al teu servidor via SSH, però si el
portàtil està connectat via Wifi no aconsegueixes fer la connexió, a
diferència d'utilitzar un cable ethernet; Correcte?

Una altra interpretació del què dius em suggereix que és el servidor el
que connectes (o no) per Wifi a la xarxa local. Si és així, i no sempre
ho fas igual, l'embolic pot venir de què el dispositiu Wifi del servidor
adquireix una IP diferent que el dispositiu ethernet, la qual cosa és
normal, i si vols seguir connectant-hi indistintament et recomano
adreçar-hi diferent port de router en funció de la IP a on vulguis anar
a parar en cada ocasió (la IP del Wifi o la IP d'ethernet).

No veig imprescindible tocar cap regla de tallafoc per programari.

administrator should fix this.
El 05/03/17 a les 19:58, fju ha escrit:

Respondre per correu electrònic a