vaig anar al web oficial d'Skype [1], llavors a descarregar Skype [2] i
llavors a Descargar Skype para Linux DEB [3]

i t'enviarà el fitxer: skypeforlinux-64.deb (veig que ara ja no es alfa,
l'antic era: skypeforlinux-64-alpha.deb) el que tinc jo instal·lat ara posa
"beta" versio 5.0.0.5

[1] https://www.skype.com/es/
[2] https://www.skype.com/es/download-skype/skype-for-computer/
[3] https://go.skype.com/linux.deb