> Hola!.
>
> No se si te relació, però per si de cas.
>
> Dimecres, desprès d'actualitzar a stretch, no em funcionava correctament
> l'entorn gràfic.
>
> Quan a l'escriptori intentava obrir qualsevol aplicació (navegadors,
> xarxa, rellotge, nautilus, libreoffice...) qualsevol, es tancava
> immediatament.

Jo en una altra màquina (dimarts), després d'actualitzar (tot, nucli
inclòs) l'entorn gràfic trigava a obrir (xfce) però obria bé.
Vaig veure que hi havia missatges d'error d'alguna part gràfica (drm?) del
nucli. Vaig haver d'iniciar amb la versió anterior del nucli i així anava
ràpid...

> Desprès de fer dpkg-reconfigure gdm3 (no se si vaig fer be...) me donava
> un error i vaig tindre que reinstalar-lo.
>
> Ara sembla que tot funciona be
>
> Com a informació.
>
> Salut!
>
> Pep
>

> El 09/06/17 a les 07:53, Lluís Gili ha escrit:

> funcionar

Salutacions...Josep