Ara encara surten mes W:

root@debian9:/etc/apt# apt-get update
Ign:1 http://ftp.es.debian.org/debian stretch InRelease
Obj:2 http://security.debian.org/debian-security stretch/updates InRelease
Obj:4 http://ftp.es.debian.org/debian stretch Release
Bai:3 http://ftp.es.debian.org/debian stretch-updates InRelease [88,5 kB]
Err:2 http://security.debian.org/debian-security stretch/updates InRelease
 Les signatures següents no s'han pogut verificar perquè la clau pública no
està disponible: NO_PUBKEY 9D6D8F6BC857C906 NO_PUBKEY 8B4
8AD6246925553
Err:5 http://ftp.es.debian.org/debian stretch Release.gpg
 Les signatures següents no s'han pogut verificar perquè la clau pública no
està disponible: NO_PUBKEY 8B48AD6246925553 NO_PUBKEY 763
8D0442B90D010 NO_PUBKEY CBF8D6FD518E17E1 NO_PUBKEY EF0F382A1A7B6500
Err:3 http://ftp.es.debian.org/debian stretch-updates InRelease
 Les signatures següents no s'han pogut verificar perquè la clau pública no
està disponible: NO_PUBKEY 8B48AD6246925553 NO_PUBKEY 763
8D0442B90D010
S'ha baixat 88,5 kB en 0s (89,3 kB/s)
S'està llegint la llista de paquets… Fet
W: S'ha produït un error durant la verificació de la signatura. El
repositori no està actualitzat i s'emprarà el fitxer d'índex anteri
or. Error del GPG: http://security.debian.org/debian-security
[...]
or. Error del GPG: http://ftp.es.debian.org/debian stretch Release: Les
signatures següents no s'han pogut verificar perquè la clau pú
blica no està disponible: NO_PUBKEY 8B48AD6246925553 NO_PUBKEY
7638D0442B90D010 NO_PUBKEY CBF8D6FD518E17E1 NO_PUBKEY EF0F382A1A7B6500
W: S'ha produït un error durant la verificació de la signatura. El
repositori no està actualitzat i s'emprarà el fitxer d'índex anteri
or. Error del GPG: http://ftp.es.debian.org/debian stretch-updates
InRelease: Les signatures següents no s'han pogut verificar perquè
la clau pública no està disponible: NO_PUBKEY 8B48AD6246925553 NO_PUBKEY
7638D0442B90D010
W: No s'ha pogut obtenir
http://security.debian.org/debian-security/dists/stretch/updates/InRelease
 Les signatures següents no s'han
pogut verificar perquè la clau pública no està disponible: NO_PUBKEY
9D6D8F6BC857C906 NO_PUBKEY 8B48AD6246925553
W: No s'ha pogut obtenir
http://ftp.es.debian.org/debian/dists/stretch-updates/InRelease  Les
signatures següents no s'han pogut verif
icar perquè la clau pública no està disponible: NO_PUBKEY 8B48AD6246925553
http://ftp.es.debian.org/debian/dists/stretch/Release.gpg  Les signatures
següents no s'han pogut verificar p
erquè la clau pública no està disponible: NO_PUBKEY 8B48AD6246925553
NO_PUBKEY 7638D0442B90D010 NO_PUBKEY CBF8D6FD518E17E1 NO_PUBKEY E
F0F382A1A7B6500
W: Alguns índex no s'han pogut baixar. S'han descartat, o en el seu lloc
s'han emprat els antics.

Poc que en sé... i cada vegada ho compliquen més XDDD

El dia 24 de juny de 2017 a les 19:25, Narcis Garcia <debianli...@actiu.net>
ha escrit:

Respondre per correu electrònic a