El 02/09/17 a les 20:55, Àlex ha escrit:

> Hola Julio,
>
> treballo amb Debian estable i testing, pero quan algú no informàtic em
> demana d'instalar-li Linux busco una distribució:
>
> * Molt senzilla d'instal.lar, per que se la pugui instal.lar ell/a sol/a.
>
> * Que li reconegui fàcilment el seu hardware.
>
> * Amb un escriptori intuitiu on no es perdi.
>
> Aquesta distribució no és Debian. Debian es una distribució molt bona
> per usuaris iniciats, o per servir de base per crear altres distribucions.
>
> Per usuaris no informàtics actualment els dono una Linux Mint, que a més
> a més del que he dit:

> [...]

Jo també crec que, el DebianInstaller va esdevenir tant bo pels
administradors de sistemes, que no s'ha avançat gaire en la seva
usabilitat i simplicitat com altres distribucions que es poden
instal·lar amb ben poques indicacions i molt pocs minuts.

El tema de la gestió de paquets em sembla que comença a canviar gràcies
a recents aplicacions d'escriptori.

Respondre per correu electrònic a