Moltes gràcies als dos

Finalment sembla solucionat el problema. Dic sembla perquè:
- alsamixer tenia alguns canals muted. Encara que els vaig canviar
continuava sense sentir-se
- amb pavucontrol m'he trobat que no hi havia cap dispositiu de sortida
connectat (segons diu). En tot cas, a l'apartat de configuració he passat
el perfil 'inactiu' al 'Analog Stereo Duplex (unplugged)'
- un cop fet això, de sobte, ha començat a funcionar (ex. $ aplay
/usr/share/sounds/alsa/Front_Center.wav )
- en reiniciar, tornava a no sentir-se res. alsamixer ha tornat a presentar
canals silenciats.
- en desilenciar i reiniciar (dos cops), ara sí se sent sense haver de
tocar res.
- la configuració de so dels paràmetres del sistema continua sense trobar
cap dispositiu de sortida.

Un altra cop, moltes gràcies

El dia 5 de setembre de 2017 a les 20:51, tictacbum <tictac...@gmail.com>
ha escrit: