soc enfadat perqué ha escrit  " Merci beacoup pour votre avis. "

M'agrada Moltes gracies per l'informacio.

Moltes gracies per la traduccio; si algu vol venir, pot llegir sense
traduccio; pero molts son anglofones.

Per venir per la Cerdanya el tren la Tor de Querol a Tolosa de lengadoc
19h21 era 27,50 euros; no era TER; ara l'han canviant; es TER nomes
divendres, disabte i diumenge; entresetmanes para a Ax les Termes; una
debilitat francesa; també la persona de l'oficina de l'estacio de la Tor
de Querol ( taquilla ) estafa i enganya; millor hi ha una maquina pel
bitllet i triar TIKEMOUV.

el mes barat, tren TIKEMOUV, es a 17h21 la Tor de Querol arribant a
Tolosa de lengadoc 20h15 i costa 7,50 euros; i per tornar 10h48 Tolosa
de lengadoc > la Tor de Querol 13h47.

amb TER el viatge de la bici es gratuit; amb alta velocitat 10 euros.

https://www.ter.sncf.com/occitanie > horaires & trafic > Fiches Horaires
> Toulouse-Foix-LaTour-de-Carol > clicar Rechercher > clicar sobre el pdf per
> llegir a la pantalla o imprimir en pdf papel o disc dur.

Podré guiar, caminant o bici, per una visita occitana de Tolosa de
lengadoc a Occitania.

Respondre per correu electrònic a