> És possible funcionar sense targeta gràfica?
> Tinc una placa base sense sortida gràfica integrada, i dono per suposat
> que la instal·lació de Debian l'haig de fer amb una pantalla al davant.
>
> Però després de la instal·lació, què passa si trec la targeta gràfica
> que he fet servir?

Si la màquina on s'instal·la engega, no sé perquè no ha de poder. Ho
comento perquè antigament hi havia bios que, en cas de no tenir gràfica, es
queixaven.

> Anirà tot perfectament en mode servidor?

Entenc que aleshores aquesta màquina disposa de targeta de xarxa, també. La
meva opinió és que sí que hauria de funcionar.

> Hi ha algun altre procediment per fer fins i tot la instal·lació sense
> sortida gràfica física?

Sí, he trobat almenys dos mètodes per poder fer-ne instal·lació:

- per mitjà de terminal connectat per línia sèrie (1).
- per mitjà de terminal SSH connectat per la xarxa(2).

(1):
http://www.fantaghost.com/how-to-install-debian-6-0-6-using-serial-console
(2): http://www.sgvulcan.com/2010/01/06/installing-debian-using-only-ssh/

--
Salutacions,
Josep

> Gràcies.
>
> --

> I'm using this express-made address because personal addresses aren't
> masked enough at this mail public archive. Public archive administrator
> should fix this against automated addresses collectors.

Salutacions...Josep