Doncs si, m'està tocant força els dns... (dallonses jejeje)

Però crec que he trobat una solució... després de mirar-me gairebé tot el
que m'heu dit i no funcionar-ne cap, he trobat un comentari que diu:

/etc/resolv.conf és un enllaç simbòlic a /run/resolvconf/resolv.conf

i recomana, eliminar l'enllaç simbòlic i crear un arxiu real
/etc/resolv.conf

i així ho he fet:

mv /etc/resolv.conf /etc/resolv.conf2
nano /etc/resolv.conf
search VENTURA
nameserver 192.168.1.1

no li he donat permisos d'execució i ja funciona tal cual.

Creieu que és una bona solució?

Gràcies!

El dia 5 de desembre de 2017 a les 21:46, Ernest Adrogué <n...@posteo.de> ha
escrit: