Jo a servidors he aplicat Devuan per a instal·lacions noves, i el
programari que he posat en marxa ha funcionat sense particularitats.

Utilitzar SystemV a Debian, després de fer alguna prova ho vaig veure
inviable sense suport ni comunitat, i innecessari amb la feina ja feta a
Devuan.

El 11/06/18 a les 14:43, Pedro ha escrit:

Respondre per correu electrònic a