*Bonestardes* a tothom,

el debian.cat el vaig registrar jo fa uns anys, i el vagi tenir redirigit
durant 2 o 3 la pàgina catalana de debian.org. Però tenia tantes poques
entrades (de l'ordre de 1 al mes, que vaig deixar de pagar-lo i va caducar.
Ara pot ser que el tingui alguna empresa per fer negoci...

Salut!

Pau Ibars
http://www.pauibars.cat

Missatge de Àlex <a...@probeta.net> del dia dv., 6 de jul. 2018 a les 13:52: