Hola Orestes i companyia,

A mi em va passar el mateix amb Pepehone (ADSL) i Yoigo (fibra) amb el
CG-NAT, només has de consultar-lis com fer la petició per a que t'ho
treguin i et passin a una IP legal d'internet. Jo ho vaig fer per a tots
dos proveïdors sense cap problema i totes dues connexions em van assignar
IPs accessibles.

Joan

Respondre per correu electrònic a