Hola Joan,

Jo feia servir Hamster però donava alguns problemes si no feia servir
escriptori Gnome. Els darrers anys he fet servir Timewarrior. Fa tot el que
necessito, que no és gran cosa. :-) És una aplicació de terminal, sense GUI (no
sé si és important pel teu cas d'ús).

 https://packages.debian.org/search?suite=all&keywords=timewarrior
https://taskwarrior.org/docs/timewarrior/

--