__________
El 1/2/19 a les 21:01, Ernest Adrogué ha escrit:

> Ja ho hem discutit més d'una vegada.
>
> L'argument és que, com que tothom (inclosos els robots que recol·lecten
> adreces) es pot subscriure a aquesta llista i d'aquesta manera obtenir
> la teva adreça, no serveix de res amagar-la quan es publica a l'arxiu.
>
> Per cert, per què poses "(deb-cat)" a l'assumpte dels missatges?  No li
> veig la utilitat.  Si és per classificar el correu, la manera de fer-ho
> és amb les capçaleres List-* o X-Mailing-List.
>
> Salutacions.

Parles en el sentit de... «com que no es pot fer bé, no cal que hi fem res».

Això del (deb-cat) em serveix visualment, ja que no és la única llista
de correu electrònic a la què estic subscrit (ni de lluny).
Per programari es podria programar, fins i tot, que el meu ordinador
respongués als fils de conversa, però el dia té 24 hores i no les puc
dedicar totes a automatitzar la classificació, coloració, etc. de tot.

Respondre per correu electrònic a