Bones.

Jo faig servir tant Nextcloud com ownCloud, el producte original del que
Nextcloud va fer fork.

No he fet servir mai OpenStack.

Pel que tinc entès son coses diferents. Nextcloud és, a nivell bàsic, com
un Dropbox. Té client natiu pel S.O. i una interfície web. A més d'això
proporciona aplicacions que es poden descarregar i instal·lar i hi
afegeixen funcionalitats com correu, calendari, notes, etc, etc. El
converteix en una mica un equivalent a google apps.

Per la part d'OpenStack jo diria que s'assembla més als serveis d'Amazon
(AWS). Així que no són exactament la mateixa cosa.

Pel que dius crec que el Nextcloud t'anirà bé.

Missatge de Narcis Garcia <debianli...@actiu.net> del dia dc., 27 de març
2019 a les 15:19:

Respondre per correu electrònic a