El 4/9/19 a les 12:55, Adam Deosdad ha escrit:

Als paisos que envolten Israel (Egipte, Jordania, Líban i Síria), que
suposo que els consideres estats de la zona, els homosexuals no són
executats. Israel no és l'únic pais de la zona que no executa homosexuals.

Adam, a la Sudàfrica de l'apartheid a l'etnia Zulú estaven molt mal
considerats els gays i lesbianes però ... :

1) Això no justificava la política d'apartheid.

2) La política de l'apartheid de fet, no es va instaurar per protegir
homosexuals.

3) I si algú era zulú i homosexual, es menjava una doble discriminació per
homosexual i per negre.

Doncs a Israel passa el mateix. Que alguns palestins no els agradin el
homosexuals no justifica que soldats Israelians matin palestins
(homosexuals o no, adults o nens).

Sí, hi ha alguns col.lectius contraris als assentaments il.legals, però hi ha
l'Estat defensant aquests assentaments, fent fora per la força a famílies
pobres de la seves cases i de les seves terres. La campanya internacional de
Boicot no és ni contra els jueus ni contra els israelians, sino contra la
política genocida i d'apartheid del Govern d'Israel contra els "ciutadans"
palestins que viuen a Israel.

Escoltat en el context de l'any 2019, i no 50 anys enrere, em sembla
cinisme nivell infinit.

Golda Meir, primera ministra israelí que per la seva intransigència va
ser apodada "la dama de ferro". També va dir quelcom com "Mai podrem
perdonar als arabs que ens facin matar els seus fills"

No , si la culpa és dels àrabs, que després que destruim les seves cases i
matem les seves famílies ens odien ... Si a mi em fa més mal que a ells
matar el seus fills ...

Gaza:
https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2014-11/26/11/enhanced/webdr12/longform-original-23880-1417018943-7.jpg

-- https://boycottdebconf20.org/ https://twitter.com/hashtag/BoycottDebian