Hola tinc un problema amb un dels dues s.o. que tinc en debian buster .
El primer s.o. és un disc hd que faig servir , el segon un s.o. en ssd
que funcionava de perles i de sobte ha desaparegut.
No està a bios (sata driver 0 none) i per tant quan tracte de cercar i
reparar-lo és inútil perque no esta o al menys no apareix amb cap dels
comandos per veure particions.
De tant en tant pel seu compte fá acte de presència i arranca per
tornar a estar missing aviat , es una verdadera pena perque funciona
molt millor que el hd que gaste.
Me dona que la cosa vá de firmware , alguna actualització, no se ...
El meu pc de sobretaula Think pad de lenovo. Alguna idea?.....

Moltes gràcies per adelantat

PD. Eugèni

Respondre per correu electrònic a