Gràcies Àlex,

Una persona que ho farà servir sempre se n'oblida dels procediments que
porten més de 3 passes o combinacions de 3 tecles. Jo sé com
resoldre-m'ho per mi mateix, però haig de pensar que no a tothom li
agraden aquestes habilitats.

Per això he optat a utilitzar «scrot», però m'agradaria poder-lo
associar a la tecla [Impr.Pant.]
Amb aquesta comanda no he trobat el tema d'establir la comanda:
$ gsettings list-recursively | grep -ie screenshot

He trobat ara que el mateix que faig amb scrot ho puc fer així, suposo
que millor integrat amb Gnome:
$ gnome-screenshot -a -f /tmp/captura.png

+ Pel {Ctrl+Maj+ImprPant} de Gnome, no trobo ON desa la imatge de captura.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 4/4/20 a les 0:34, Alex Muntada ha escrit:

Respondre per correu electrònic a