Hola,
moltes gràcies pels vostres comentaris. Només un aclariment sobre missatge
inicial. El dia que vaig usar les FINESTRES (engegada dual) va funcionar
tot de perles, sense cap soroll, cap problema. I això em va mosquejar.

Suposo que, com apunteu, està relacionat amb la targeta de so. Continuaré
cercant a veure si trobo alguna solució.

Xavi

Missatge de papapep <papa...@gmx.com> del dia dv., 15 de maig 2020 a les
14:17:

Respondre per correu electrònic a