El 9/11/20 a les 0:46, Adrià ha escrit:

> Hola Àlex!
>
> El 12 de desembre farem una trobada [0]: creus que podríem fer la BSP
> al mateix dia? Si és així només cal que l'hi afegeixis. Tot i així, no
> sé si seria massa just quant a temps.
>
> La meva percepció d'una BSP a aquestes alçades (a punt de tancar la
> release) és que és complicada en el sentit que els bugs que queden
> són els difícils de resoldre, però com que tampoc he participat a cap,
> senzillament no ho sé.
>
> Podries explicar una mica més en detall la teva proposta? Em refereixo
> a requisits, expectatives, etc.

> [...]

La veritat és que encara no tinc una proposta.

Fa anys, quan es congelaba Debian 9 (-ó 8, no recordo-), a un local del
barri de Gràcia vam fer una trobada on Mònica Ramírez ens va fer un
taller de bugs a Debian. I després no recordo si vam fer una BSP.

Si quan congelaven Debian 10 no vam organitzar cap BSP, potser ara amb
COVID encara tenim menys força. Però m'agradaria contribuir amb el meu
esforç a la Debian 11. Treballo amb testing i estable, amb escriptoris
Mate i XFCE, i quan he trobat petits bugs a testing els he reportat, de
vegades amb la solució. Però quan miro la llista actual de bugs, la
veritat és que no em veig capaç de solucionar-ne cap dels pendents. Però
sempre vàries persones pensen més que una, i molts ulls veuen més que dos.

https://udd.debian.org/bugs/?release=bullseye_and_sid&merged=ign&rtbullseye-will-remove=ign&rtbullseye-can-defer=ign&autoremovals=ign&deferred=ign&fnewer=ign&fnewerval=30&rc=1&cpopcon=1&chints=1&ctags=1&cclaimed=1&cdeferred=1&caffected=1&crttags=1&sortby=last_modified&sorto=asc&#results

Respondre per correu electrònic a