Bones,

Osti tu qui embolic xD

Si ho he entès bé, vols que els contenidors de COL  surtin a Internet a través
de l'IP publica del servidor, és a dir IPC. I el mateix per als contenidors del
servidor ALL, a través de l'IP IPA.

Suposo que ja has verificat les rutes per fer que els paquets que han d'anar
cap a Internet surtin pel bon dispositiu de xarxa ?

Si fas DNAT per al trafic entrant que s'ha de dirigir cap als contenidors, pot
ser que et falti alguna regla SNAT per al trafic que surt dels contenidors cap
a Internet.

Docker fa manipulacions d'aquests tipus a la configuració iptables, potser pots
trobar algo a la documentació que parli d'aquest tema.

Sort!
--

R. Sicart

Respondre per correu electrònic a