Bon dia,

Jo tinc un msi amb monitor 4k i si configuro el grub per treballar a
aquesta resolució em fa el mateix que dius.

mira si tens al directori /boot/grub un fitxer amb el nom unicode.pf2,
la corrupció d'aquest fitxer pot provocat l'aturada de l'arrencada.

Pots fer una prova:

$ sudo mv /boot/grub/unicode.pf2 /boot/grub/unicode.pf2.bak

Un cop fet això reinicia l'equip, el grub et pot apareixer amb un
aspecte horrible, a 640x480 com a mi però sobrepassa aquest punt i arrenca.
Jo cada cop que faig un upgrade rehabilito el fitxer unicode.pf2 per si
es necessita per alguna actualització de l'initram

Si t'ho resol, recorda reanomenar-lo com toca.

Una abraçada gent.

--
*Xavier De Yzaguirre i Maura*
/xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com/

El 9/3/21 a les 9:23, Narcis Garcia ha escrit:

Respondre per correu electrònic a