Ahir vaig actualitzar la màquina principal de casa de Bustes a Bullseye,
aprofitant que la release de Debian 11 és propera i m'anava bé fer-ho
ara. L'actualització va anar força bé, en general, però volia avisar
d'un parell de coses que m'han passat i que comporten pèrdua de dades.

- Després de l'actualització ha desaparegut el contingut de la carpeta
.gnupg (amb totes les claus públiques i privades). Per sort tenia còpia
de seguretat de tot.

- Després de l'actualització ha desaparegut la carpeta "Baixades" i ha
estat substituïda per una carpeta "Downloads" buida. En l'arranjament
del sistema (utilitzo KDE) he comprovat que la ruta a la carpeta de
descàrregues era /home/<usuari>, quan hauria d'haver estat
/home/<usuari>/Baixades. Potser això hi ha tingut alguna cosa a veure.

Avís: No estic 100% segur de no haver esborrat jo aquests directoris,
però si ho he fet ha estat per error i de forma absolutament
inconscient.

Consell: Feu còpia de seguretat de les vostres dades abans
d'actualitzar, no fos cas que us passés quelcom de semblant..

Orestes.

Respondre per correu electrònic a