Bon dia,

Tinc instal·lat el gnome-software , el qual depen de packagekit, un programari intermediari entre les eines comunes d'usuari i el sistema de paquets, en el cas de Debian, APT. PackageKit habilita un servei permanent que de tant en tant actualitza el catàleg de programari, i permet a les eines d'escriptori avisar que hi ha actualitzacions disponibles.

El cas és que això pasa massa sovint per a mi: Quasi cada dia veig l'avís en pantalla de nous paquets actualitzables, i m'agradaria que ho fes només cada quinze dies o un mes. He cercat i no he trobat res aplicable: Algú sap com es reconfigura la freqüència amb la qual packagekitd es refresca els repositoris?

Gràcies.

--

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.

Respondre per correu electrònic a