Hola,

gràcies per la resposta Narcís.

Àlex si no et fa res compartir amb mi el que trobis t'ho agrairia (per
privat o no). I tot el que estigui relacionat amb inclusiva. Al menys
per una any he canviat de treball i tot el que pugui tenir relació amb
inclusivitat i programari lliure m'interessa.

Vagi bé

El 2023-01-09 15:05, Narcis Garcia va escriure:

> Varies vegades he cercat programari per aquest tema, però no hi ha gaire cosa
> adaptada a l'usuari inexpert.
> Tot el què he trobat en programari lliure són components per a programació
> (llibreries, API, etc.) que semblen bons però no tant fàcils d'utilitzar com
> el ffmpeg o una aplicació gràfica:
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/Julius_(software)
> https://github.com/julius-speech/julius
>
> Al repositori de Debian hi trobo:
> python3-sphinxbase
>
> Salut.
>
> El 9/1/23 a les 14:47, Àlex ha escrit:

El 2003 el català era la llengua habitual del 46 % dels catalans. Al
2018 només del 36 %. Si els castellanoparlants no actuem, desapareixerà.

El 3 de novembre representa el moment de l'any en el que les dones
deixen de cobrar en comparació amb els homes. Hem d'ajudar a les dones a
eliminar aquesta data.

L'administració pública cada any es gasta milions d'euros en llicències
de programari privatiu. Utilitzant programari lliure estalviem costos i
incentivem l'economia local.

_La neutralitat davant les desigualtats acaba accentuant-les._

Respondre per correu electrònic a