El 13/2/23 a les 21:26, Alex Muntada ha escrit:
Hola, Narcis:

Els paquets cron i anacron haurien de ser incompatibles, perquè
això és una xapussa important davant quan fas cas de la teoria
bàsica i fas servir la magnífica estructura de directoris
/etc/cron.*

Doncs jo trobo que és una combinació força enginyosa i que evita
configurar coses en llocs diferents segons si tens anacron o cron
(la majoria de vegades funciona i quan no ho ha fet com jo volia
era per desconeixement meu).

D'acord, enginyosa però per mi incompleta en aquest punt.
El fet d'instal·lar anacron hauria de comportar l'exclusió de cron, i l'anacron hauria de tenir prevista la interpretació de /etc/crontab

--

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.

Respondre per correu electrònic a