La meva suggerència:

sudo tasksel install isenkram-packages isenkram-firmware

El 31/7/23 a les 11:10, Josep ha escrit:
Bon dia:

La setmana passada em vaig comprar un mini pc (UXX, voltant 80-90 € al amazon) que ve amb el windows 10 preinstal·lat.

El vull per endollar-lo a la tele i tal com acostuma güin, es va conectar a la wifi casolana immediatament i va començar a fer de les seves.

Com que porta el mini pc només 64 Gb (i 6 de RAM) i el debian em demanava esborrar-ho tot, li vaig fer ampliació amb un ssd m.2 de 128 Gb que m'ha deixat bocabadat: la millor compra per 20 €.

El problema, entrant en matèria, es que el debian no reconeix el wifi. Faig lshw i comprovo que porta el Realtek 8821 CU i després d'ampliar el sources list aconsegueixo instal·lar el firmware-realtek.

Però segueix sense reconèixer el wifi. Aixó em passa també amb aquest ordinador que soc ara, un pc del 2015 que, mira per on, sembla portar el mateix Realtek i que, com que sempre l'he conectat al router amb cable, mai habia probat el wifi que, no cal dir-ho, no reconeix.

M'he baixat tot el que olor de wifi al synaptic i no rutlla. Miro de fer iwdctl adapter list i no em surt res.

Ja no sé que fer. ¿Teniu cap sugerència?

Moltes gràcies.

Josep Lloret
Debian 11

--

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.

Respondre per correu electrònic a