El què faria per a esbrinar si és cosa de la distribució o de com està la teva instal·lació, és arrencar en una sessió «Live» (USB) de la mateixa versió Bookworm.

El 18/9/23 a les 23:00, Leopold Palomo-Avellaneda ha escrit:
Bon vespre,

el PC que tinc a la feina, funcionava força bé fins que he actualitzat a Bookworm. Aleshores, no reconeix la targeta de so. Tinc aquest error:

snd_hda_codec_hdmi hdaudioC0D2: No i915 binding for Intel HDMI/DP codec
hdaudio hdaudioC0D2: Unable to configure, disabling

La placa té aquest programari:

00:1f.3 Audio device: Intel Corporation Tiger Lake-H HD Audio Controller (rev 11)

Amb bullseye funcionava bé. Alguna idea?

Leopold

--

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should remove and omit any @, dot and mailto combinations against automated addresses collectors.

Respondre per correu electrònic a