Gràcies,

En Resposta al Robert, dels paquests que em deies:

|     repositori    |       paquet        |
|-------------------|---------------------|
|        main       | firmware-linux-free |
| non-free-firmware |   firmware-iwlwifi  |
| non-free-firmware |   firmware-ipw2x00  |

Els dos primers estaven instal·lats, de fet amb el 6.1.13 em funciona la wifi,
he provat instal·lant el firmware-ipw2x00, però tot segueis igual.

Ara faig un cop d'ull al paquet isenkram-cli ja que isenkram-packages i
isenkram-firmware no m'apareixen, sols veig isenkram, que es la GUI i
isenkram-cli.
Un cop instal·lat el cli, em diu el següent:

   2024-01-03 11:48:56
   xavier@PC006:~$ sudo isenkram-lookup
   [sudo] contrasenya per a xavier:
   beignet-opencl-icd
   bluez
   ethtool
   firmware-iwlwifi
   firmware-misc-nonfree
   tlp

I si executo

     sudo isenkram-package-install firmware-iwlwifi

i reinicio, la cosa segueix igual.

Mirant els logs d'arrencada en veig un que em diu:

iwlwifi: 'N' invalid for parameter 'enable-ini'

el que em fa especular amb si hi ha hagut alguna operació errònia en alguna de les actualitzacions o hi ha hagut algun canvi no recollit per alguna actualització (el paquet es del 10/02/2023), he cercat un fitxer iwlwifi, i entre molts, hi ha uns iwlwifi.conf, el darrer en data dels quis conte la únicament una línia:

   options iwlwifi enable_ini=N

la comentaré i provaré d'arrencar a veure que passa.

Us comento el que passi.

Salut i gràcies per aguantar la tabarra

Xavier De Yzaguirre
xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com
+34 629 953 830

El 3/1/24 a les 7:41, Narcis Garcia ha escrit:
Amb els repositoris de programari privatiu habilitats, aquesta comanda pot ser útil:
tasksel install isenkram-packages isenkram-firmware

(detecta maquinari i cerca paquets amb els fitxers que hi corresponen)

Respondre per correu electrònic a