> Recomaneu aleshores tornar a instal·lar im-config ?

Jo no sabia ni què era abans que tu l'esmentessis. El vaig provar
i em sembla molt complicat tot plegat: sóc fan dels valors per
defecte i per això prefereixo no trencar les recomanacions (així
l'experiència d'usuari és més propera al que han definit els
mantenidors dels paquets).

Per altra banda, les recomanacions es poden eliminar i no hauria
de passar res. Com a molt, que trobis a faltar alguna cosa que
abans donaves per instal·lada per defecte i ara no la tens. De
fet, en alguns casos és preferible configurar l'apt perquè no les
instal·li i així el sistema queda més lleuger (per exemple, als
chroots).

Salut,
Alex

--