Geert Stappers:
> Sjoerd Hiemstra:

> Die add-on inmiddels ge-installeerd. Logo waar ie te herkennen is
> staat op http://www.downloadhelper.net/

Ik signaleer misverstanden. Het was niet mijn bedoeling om jou de
DownloadHelper te laten installeren. Ik legde alleen uit dat ik o.a.
daarmee heb achterhaald dat het om een mp4 ging.

> Hier ging dat herkennen / terugvinden van het filmpje erg makkelijk.
> Het zou een nieuwere versie kunnen zijn, of het eerste en enige
> filmpje in de directory die downloadhelper aanmaakt.

Meer misverstanden. Nadat hij dankzij DownloadHelper is
geïdentificeerd, is hij _ook_ in de code terug te vinden.

> Een wget van die URL haalde een HTML met veel java script op,
> niet een film. Toch bedankt voor het gebaar,

Ziehier nog wel het grootste misverstand.
Ik had je ook kunnen vertellen dat je deze url niet aan wget vast moet
plakken; het is geen directe link.

Ga toch eens met een gewone browser naar deze url.  Dan zie je een
downloadknop via welke je het bestand kunt downloaden.

> Stond bij mij nog niet goed (plaatje:
> http://www.stappers.nl/applications.png ) en inmiddels is voor MPEG-4
> ook  gecko-mediaplayer ingesteld.

Het blijft nog raadselachtig of deze plugin ook inderdaad wordt
gebruikt. Want nadat ik gecko-mediaplayer eens heb gedeïnstalleerd,
bleef het filmpje het gewoon doen, op precies dezelfde manier.