On 15/09/16 17:35, Wouter Verhelst wrote:
> Een jaar ofzo geleden zag ik iemand die 2160p (als ik me goed herinner)
> had draaien op zijn 13" laptop (giechel), en daar dan allerlei dingen

Ja, het klinkt misschien als overkill, maar ik kan bevestigen dat het
echt heel fijn is om naar een scherm met laserprinterresolutie te kijken
(3200x1800 op 13.3" in mijn geval).

> Ik heb gehoord dat recente gnome goeie ondersteuning zou hebben voor
> HiDPI-schermen, en dat het ook daarmee dus geen probleem zou mogen zijn.

Ja, Gnome 3 werkt erg goed, als moet je wel eerst op een paar plekken
iets instellen om de relatieve schaling goed toe krijgen. Applicaties
dit Gtk+ 2 of Tk gebruiken willen nog wel eens heel erg kleine
lettertjes hebben.

Groet,
Matijs