Hoi Heiko en anderen,

Nog even over andere beperkingen van zo'n eenvoudig repository. Stel ik
clone de code van iemand anders, en breng er wat wijzigingen in aan.
Maar die ander zit ook niet stil en heeft ondertussen weer andere dingen
gedaan. Kan hij dan redelijk simpel bij mij alleen een bepaalde commit
bekijken en downloaden?

Groeten,
Paul

https://www.vandervlis.nl/