Hoi,

Het lijkt er op dat er toch eindelijk nieuwe versies aankomen van Thunderbird en Firefox-esr. Op beide waren er problemen met compileren op i386, maar die lijken nu opgelost:
https://buildd.debian.org/status/package.php?p=thunderbird
https://buildd.debian.org/status/package.php?p=firefox-esr

Ik verwacht Thunderbird in een paar dagen, en Firefox-ESR met wat geluk volgend weekend.

Zowel in de huidige Thunderbird als de huidige Firefox-ESR zitten security-issues.

De belangrijkste wijziging in Thunderbird is voor mij het herschreven adresboek. Het ondersteund nu carddav zonder plugin. De plugin die altijd in Debian zat doet het al wel een jaar niet meer.

De huidige Firefox ESR werkt niet meer op enkele toch belangrijke websites. Het lukt bijvoorbeeld niet meer om te zoeken op Marktplaats.

Groet,
Paul

https://www.vandervlis.nl/

Antwoord per e-mail aan