Wie weet een oplossing voor het volgende:
Ik wil de email mappen uit een eerdere Linux Thunderbird installatie importeren
in de huidige Debian Thunderbird installatie. Daarvoor heb ik de hele directory
.thunderbird gecopieerd naar de plek waar deze hoort te staan. Deze methode
werkte in eerdere situaties prima, bij de eerste keer openen van de nieuwe
Thunderbird werd het meteen al goed ingelezen en stond alles al goed. Nu echter
negeert Thunderbird de hele directory alsof deze helemaal niet bestaat. Iemand
een idee wat er hier mis gaat?
Groeten,Han Benes

Verzonden met [ProtonMail](https://protonmail.com/) beveiligde e-mail.

Antwoord per e-mail aan