On Wed, Jul 19, 2023 at 01:10:04PM +0200, Gijs Hillenius wrote:
> On 19 July 2023 09:20 Paul van der Vlis, wrote:
>

> [...]
>
> Yep. Maar dat werkt niet (meer) op de nieuwe lege inboxen.

> Volgens een van de Debian packagers: (in de bug report
> https://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=1037346) "the patch
> needed to update to 3.6 is included in version 3.2.6-2+deb11u2."
>
> Ik heb die aanwijzing nog niet teruggevonden; al is het voor mij mosterd
> na het zinken van het schip.

https://packages.debian.org/bullseye/cyrus-imapd

Basically: je moet er eerst voor zorgen dat je bullseye-installatie
helemaal up to date is. Zoals altijd.

Het zou wel beter geweest zijn als de cyrus-imapd preinst een controle
doet en heel luid lawaai maakt als de oudere versie te oud is, maar da's
een andere...

--
     w@uter.{be,co.za}
wouter@{grep.be,fosdem.org,debian.org}

I will have a Tin-Actinium-Potassium mixture, thanks.

Antwoord per e-mail aan