Για χαρα.

Μηπως ξέρει κανένας καμια σελίδα με Tutorials για το QEMU
στα ελληνικά; Ιδιαίταιρα για network interface bridging
θα ηταν πολυ χρησιμο.

Ευχαριστώ

ΥΓ: Συγνώμη για τα ορθογραφικά

Απαντηση