Ειδικά στο mutt το χρησιμοποιώ αυτόν το φάκελο . Και που και που κοιτάω και τον spam
-- Klearchos-Angelos Gkountras http://jemaduxblog.blogspot.com Sent from my mobile On Nov 14, 2012 10:35 PM, "G. Miliotis" <[email protected]> wrote: > On 14/11/2012 9:41 μμ, Klearchos-Angelos Gkountras wrote: > >> τελικα βρηκα τι εφταιγε στον thunderbird -- δεν εχω icedove -- κατι στην >> ρθμιση με τον thunderbird που απροκρυπτε το All mail ηταν >> > Και καλά έκανε. > Έχεις inbox για χρήσιμα, φακέλους για τα "tags" και φυσικά Trash. > > Γιατί δουλεύεις με τον πιο περίεργο φάκελο του gmail; > Όταν σβήνεις κάτι με IMAP το βλέπεις να σβήνεται; Γιατί απλά > επανεμφανίζεται στο All Mail σε μένα. > > Το All Mail βραχυκυκλώνει τελείως το caching και κατεβάζεις μηνύματα > συνεχώς. Έχεις δει τι γίνεται με τα drafts όταν τα ακυρώνεις; Μένουν εκεί > και γίνεται χαμός. Αν έχεις τον φάκελο Sent κατεβάζεις τα μηνύματα κι εκεί > και στο All mail. Φρίκη. > > --ΓΜ > > > -- > To UNSUBSCRIBE, email to > debian-user-greek-request@**lists.debian.org<[email protected]> > with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact > [email protected] > Archive: > http://lists.debian.org/**50A3FE51.4060602@elementality.**org<http://lists.debian.org/[email protected]> > >
