Ειδικά στο mutt το χρησιμοποιώ αυτόν το φάκελο . Και που και που κοιτάω και
τον spam

--
Klearchos-Angelos Gkountras
http://jemaduxblog.blogspot.com

Sent from my mobile
On Nov 14, 2012 10:35 PM, "G. Miliotis" <[email protected]> wrote:

> On 14/11/2012 9:41 μμ, Klearchos-Angelos Gkountras wrote:
>
>> τελικα βρηκα τι εφταιγε στον thunderbird -- δεν εχω icedove -- κατι στην
>> ρθμιση με τον thunderbird που απροκρυπτε το All mail ηταν
>>
> Και καλά έκανε.
> Έχεις inbox για χρήσιμα, φακέλους για τα "tags" και φυσικά Trash.
>
> Γιατί δουλεύεις με τον πιο περίεργο φάκελο του gmail;
> Όταν σβήνεις κάτι με IMAP το βλέπεις να σβήνεται; Γιατί απλά
> επανεμφανίζεται στο All Mail σε μένα.
>
> Το All Mail βραχυκυκλώνει τελείως το caching και κατεβάζεις μηνύματα
> συνεχώς. Έχεις δει τι γίνεται με τα drafts όταν τα ακυρώνεις; Μένουν εκεί
> και γίνεται χαμός. Αν έχεις τον φάκελο Sent κατεβάζεις τα μηνύματα κι εκεί
> και στο All mail. Φρίκη.
>
> --ΓΜ
>
>
> --
> To UNSUBSCRIBE, email to 
> debian-user-greek-request@**lists.debian.org<[email protected]>
> with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact
> [email protected]
> Archive: 
> http://lists.debian.org/**50A3FE51.4060602@elementality.**org<http://lists.debian.org/[email protected]>
>
>

Απαντηση