On Wed, Jan 16, 2013 at 07:12:00PM +0200, Konstantinos Margaritis wrote:
[..]
> τα λέμε εκεί!! Θα είμαι από Παρασκευή πρωί οπότε θα βρεθούμε στη
> μπυροσυνάντηση :)

ωραία :)

-- 
Every great idea is worthless without someone to do the work. --Neil Williams


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [email protected]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected]
Archive: http://lists.debian.org/20130117162028.GL4602@mobee

  • FOSDEM! Serafeim Zanikolas
    • Re: FOSDEM! Serafeim Zanikolas

Απαντηση