On Wed, Jan 16, 2013 at 07:12:00PM +0200, Konstantinos Margaritis wrote: [..] > τα λέμε εκεί!! Θα είμαι από Παρασκευή πρωί οπότε θα βρεθούμε στη > μπυροσυνάντηση :)
ωραία :) -- Every great idea is worthless without someone to do the work. --Neil Williams -- To UNSUBSCRIBE, email to [email protected] with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected] Archive: http://lists.debian.org/20130117162028.GL4602@mobee
