Το θέμα είναι να ξέρω πριν αν βγάλω το iso ώστε ν'αποφύγω τα μετά. Μη
κάθομαι και το ξαναφτιάχνω. Ούτε να με κυνηγάει το Debian. Υπάρχει κάποιος
να μιλήσω περί αυτού; Υπάρχει κάπου κάποιο Documentation να συμβουλευτώ;

Στις 8 Μαρτίου 2016 - 4:44 μ.μ., ο χρήστης Kostas Iliadis <eli...@gmail.com>
έγραψε:

Απαντηση