witam serdecznie
mam takowy problem

mv /usr/share/locale/gv/LC_MESSAGES/iso_3166.mo
/usr/share/locale/gv/LC_MESSAGES/iso_3166.mo1

i brak dostępu nie wiedzieć dlaczego| robie to z root. wczoraj mi się dysk
jeden wywalił i komputer się zblokował kompletnie i może się ciś poknociło...

 ls mówi:

?--------- ? ?    ?      ?                ? iso_3166.mo

 co już kompletnie jest dla mnie dziwne.
nie da rady zmienić chown i chmod. Nie działa. to cudo ma coś doczynienia z
iso-codes bo przy próbie upgrade wywala się własnie na tym pakiecie z
informacją ze nie mam dostępu do tego pliku (iso_3166.mo).
wie ktoś jak naprawić te ustrojstwo bo ja pierwszy raz cos takiego widze u
siebie i nie wiem do końca co i jak

Pewnie jakieś lifeCD pomoże ale nie wiem czy da się to jakoś spod Debiana
usunąć/naprawić :) tak na przyszłość żeby wiedzieć.
pozdrawiam
--
Etch Debian User: Pawel"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030

Odpowiedź listem elektroniczym