11-12-07, lista6 <[EMAIL PROTECTED]> napisał(a):

> Witam.
>
> <-------- CIACH ---------->

I teraz właściwe pytania :0
> Czy mój pomysł jest realistyczny do wykonania, czy też nie?

Czym mogę tego dokonać pod Debianem i czym (pod windowsem i jego partycjami
> takich rzeczy dokonać można było chyba Partition Magiciem)?
> Lub może ma ktoś inny pomysł? (Chcę zaznaczyć iż nie mam możliwości by
> skopiować te dane gdzie indziej, bo jest ich zbyt wiele).

Hej,

Kilkakrotnie robilem podobne kombinacje - co prawada nie bezposrodnio z
Debiana - bo nie zmodyfikujesz partycji, z ktorej korzysta Twoj aktualnie
dzialajacy system. GParted LiveCD doskonale radzi sobie z tego typu
zabawami.
Do pobrania np tutaj: http://gparted.sourceforge.net/download.php

Marcin 'iwi' Iwinski
jid: [EMAIL PROTECTED] | rlu: 417243